1612

"Åh, äte ute. Mysig idé" tänkte vi när vi traskade mot Gilda. Men det var fullt på Gilda. Så vi provade på String igen. "Köket är stängt, tjejer" Förklarade dom. Men det går ju lika bra med Blå Lotus, inte sant? STÄNGT. Skrapan? STÄNGT. Sandys? (Och märk väl att kraven sänks allt eftersom promenaden blir längre) STÄNGT. Taco Bar? STÄNGT. Så vi åkte tillbaka till medis och Pierrot och beställde varsin veg macka. Bara det att de kom efter en sisådär tjugi minuter. Och bara det att det kom glasbitar i maten. Och bara det att vi missade bussen hem och fick knata hem i ruskvädret.

Så nu sitter jag här, snörvlandes och nysandes, och hoppas på soliga dagar. Och jag tror att jag faktiskt ska försöka sova. Haha, nej jag skojade lite bara. Jag ska inte sova, inte jag. Men jag ska läsa. Fortsätta på Tusen och en natt, som jag började läsa i går. Och dricka citronvatten och ha det bra till Mr. Winnerbäck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0