2310

Now they come again, all these solidiers without shame,
dressed in black and equipped with fire.
They can stop our happy days and put us in the graves,
but never reach the ochrasy.

Jag ville bara säga att ikväll tjuvstartar allahelgonahelgen med ett partaj. Som förresten kallas Das über Halloween.
Mm, det var väl allt skulle jag gissa. Förutom att jag är väldigt glad, så var det, som skrivet, allt. Och förutom att mitt dyra låtsasblod ser oäkta ut så var det allt. och förutom att nu är det höstlov så var det allt. Eller jag har ju massor att skriva om och reflektera över, men det föredrar jag att skriva ner på papper. Helst med fjäderpenna från en flamingo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0