.

Kvällstimmarna smyger sig sakta på mig och jag börjar bli lite sådär småtrött. Hade mysigt nog glömt bort allt vad Novellanalys heter, men jag tror att jag mycket väl kan klara det. Börjar dock känna mig lite småseg, men det är möjligt att det är av löjliga orsaker.

Har tänkt på saker som skulle vara mysigt om alla gjorde. Det skulle vara mysigt om alla tände en varsin lykta och satte i fönstret/porten/balkongen om kvällarna. Det skulle vara mysigt om alla hälsade på varandra. Det skulle vara mysigt om det stod folk vid slussen varje morgon och delade ut kaffe. Det skulle vara mysigt om alla, när första snön fallit, klädde sig i stora kappor och hög hatt och åkte omkring med häst och vagn. Det skulle vara mysigt om alla log.

Käre gode övre makt.
Kan du göra himlen lite extra frusen i natt och skicka ner lite snö i morgon, snälla?
Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Jättefint skrivet Anna :) Du är bäst :D

2009-10-14 @ 21:14:20
Postat av: Jonna

åh himla bra vännen! fasiken vad duktiga alla är!

2009-10-15 @ 22:06:00
Postat av: Annapanna

Tack hörni, det glädjer mig!

2009-10-15 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0