114

Månad nummer fyra är vårig. Det känner jag. Men i London var träden knoppiga och vädret varmt. Det var bra. Nu är jag tillbaka i det som ska kallas verklighet. Jag började få in känslan: Jag vandrar nonchalant runt på londons gator med en cappucino i ena handen och en två tre fyra shoppingpåsar i andra för jag är så häftig. Men det är okej. Jag klarar mig i det kallaste, fulaste, nordligaste landet på jorden i några månader till. Kul hade jag i alla fall, och om solen stannar i Sverige är jag nöjd så länge. Ganska i alla fall. Men jag tror att jag behöver ett jobb för nu när jag börjat shoppa igen kan jag inte sluta. Åh min allsmäktige, jag är så chic och feminin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0