168

Gotland, Visby. Dit åker vi igen nästa år. Och året efter det, och nästa och nästa. Men nu är jag ju faktiskt tillbaka i Stockholm och kan inte tänka på vad som ska hända om fyra år. Bara på vad som ska hända om jag börjar plugget igen nästa vecka och inte har några skolsaker... Eller inte det heller förresten. Bara på vad som händer om jag svimmar imorgon när jag tar min helixpiercing... Eller faktiskt, nej. Jag ska ge upp alla tänkom-anden. För tänk om det inte blir som man tänkt sig.


Här är i alla fall jag (kör en mild zoolander) och min uggla på halsband. Typ som käk på tub.


Kommentarer
Postat av: Mary

Anna du är fruktansvärt snygg!

2010-08-19 @ 21:20:04
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: anna

åh tack detsamma habibi, och inse det! vi är fan snyggast på kärrtorp!

2010-08-19 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0