21

Jag tänkte äta upp min sista cupcake nu, bara så att de tar slut någon gång. Sen tänkte jag att jag skulle träna och det är faktiskt öppet till tjugiett och trettiofem, men jag vet ändå inte riktigt om jag orkar faktiskt. Och mums, nu blev min cupcake precis klar och åh vad jag älskar den mumsiga kombinationen av varm muffin och kall frosting. Nåväl. Kanske att jag tar en singelpromenad runt söder. Fast när jag tänker efter är det faktiskt väldsigt väldigt kyligt ute. Och nu är min cupcake färdigäten också, och jag behöver något mer fort.

Jag tog mig ett enormt glas med mineralvatten som tog slut så snabbt att jag fyllde på ett till. Och det, mina vänner, var gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0