107

Är på landet. Åkt premiärtur med båten, och jag tror att jag e kjer. I dig alltså. Nej. Det är jag inte alls. Och det där var... Tråkigt.
Det jag egentligen ville säga var att jag är kissenödig, men jag vågar inte gå och kissa, för det är så mörkt, och min syster har skrämt upp mig med en viss "flickan" som tydligen bosatt sig här... Nå, jag får väl vänta tills blåsan spricker.

Och sen ville jag säga, att tänk om jag hade kort hår i den här längden. Vad ful längd.



Och sist ville jag säga, att tänk om jag var hårdrockare som här. Vad konstigt!



Fast egentligen ville jag nog bara säga att jag saknar vänner. Jag har inte umgåtts med vänner på tragiskt lång tid. Inte fått ett sms från en vän sen urminnes tider och inte ens brevväxlat eller någonting med en vän på skitalänge helt enkelt. Kommer hem från landet på söndag, och på måndag tar jag tag i kompisskretssen.

Men tills vidare:



DOG TAN, nu springer jag fort som ögat ut och juicar lite snaabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0