207

Antingen blev sommarhettan för varm, eller så blev det lite för lite att göra. Det ska i alla fall bli hjärtans hjärtligt att ta trånga bilen hem imorgon och stämma träff med lite vänner. URKAS! En jävla äcklig nattfjäril landade rakt i mitt öga och lämnade mjöl på ögonlocket, och nu sitter hon på datorn och jag vågar inte ta bort.
Hur som haver när nattfjärilen susade iväg. Jag blir så förvirrad av kontrasterna mellan staden och landet. På stadens gator är natten ung och leenden berättande. På landets vägar går solen ner i takt med människorna. Månen skiner inte tillräckligt för att hålla ögonen uppmärksamma. Men finns det fler som jag, som sitter klockan halv två och vill ut och stånka i natten? Aja, pallar inte just nu. Nu - Bara gotta mig i en halväten paradisask och beundra min dundersnygga och döläckra kropp!




WOAH! BOOM! CRASH! BANG! WOW! SH*T! GOD! NATT!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jätte fin blogg! :D

2010-07-21 @ 12:42:40
URL: http://agnesmelin.blogg.se/
Postat av: Bosse :)

Jag bara älskar hur du skriver.

2010-07-21 @ 22:57:47
Postat av: Anna

tack bägge vänner! :)

2010-07-22 @ 11:02:11
URL: http://annapf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0