196

Okej. Uppdatering nummero ett:
Min syster grat nar hon sag bilderna fran det kungliga brollopet. Inte sa coolt.
Uppdatering nummero tva:
Idag har jag flirtat med flest killar pa lange. Som dessutom varit snygga nog for att riktigt fortjana en flirt fran mig.
Uppdatering nummero tre:
Idag har jag dessutom sett flest snoppar och tuttar pa samma plats i hela mitt liv. Jag njot, och roades.
Uppdatering nummero fyra:
Kanner mig blek. Och ful. Men a andra sidan ganska snygg i alla fall i mina nya coola klader och prylar jag kopt.
Sen var det inget mer uppdateringsmaterial. Ska sova nu, snart. Efter att jag tagit ut linserna och borstat tanderna och kissat. Och lost lite korsord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0