293

Jag skulle gjort en massa skolarbete i eftermiddag, men istället målade jag köket och gjorde ingenting. Istället satt jag och gjorde mig sjuk. Fast jag hann faktiskt äta bulle och dricka läskeblask med Linn, på Saturnus, först.

Imorse berättade min skolsyster för mig om människians inre klocka, och om hur man skulle lära sig känna av sin inre klocka, framför allt när den tyckte att det var dags att sova. Nu tänkte jag att premiärkvällen skulle vara ikväll, och därför skriver jag fult och slarvigt för att kunna få komma i säng så fort som möjligt för hon sa att om man missar inre klockans trötthet kan det ta timmar innan man blir trött igen.

Måste bara först, fick tipsat av Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0