bokasperspågrönan/mohammedalihemma

Spelar på högsta volym från balkongen och ser hur folk på väg hem från parkteatern letar efter varifrån det kommer.
Hade fetschysst dag idag. Det började med att jag var jättesugen på att få all fokus på mig. Jätteuppmärksamhetssökande. Men det var kul. Jag fick en massa sms och ett där det stod att specsavers hälsar mig hjärtligt välkommen att hämta mina linser (bra sak nr 1). Dränkte mig själv i lite radio på emkvisten och fick höra ett helt Al-fadjiprogram (bra sak nr 2). Kom hem och bajsade, SKIT. SKÖNT. (...nr 3).

Satte precis in en pizzieee i ugnen som jag ska äta innan jag knatar iväg och träffar Ylven (bra sak nr 4 & 5).


En stege, tomater, pelargoner och lite utsikt.


Kommentarer
Postat av: Ett två tre fyra jag är en partymyra

Hej! Jag tänkte bara säga att jag tycker inte att det är så trevligt att du skriver om bajs i din blogg. Eller, du får ju skriva om vad du vill, men det sticker lite i ögonen tycker jag. Bara ett tips

2011-08-28 @ 21:36:50
Postat av: Fem sex sju åtta jag är en partyråtta

Människor bajsar faktiskt, live with it

2011-08-31 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0