311

Min nya vana:
Att duscha med Macis. Inte blöta ner datorn, men ha med spotify i badrummet. Det är det bästa jag börjat göra på länge! Badrummet är för övrigt en ganska soft plats att hänga på i lägenheten.

Ett hjärta ja.


Och imorgon är det Februari, den första Februari. Jag säger som Ylva att hela jävla Januari är en väntan på att tiden ska gå. Men det är annorlunda med Februari. För mig är det som att Februari är ett löfte om att livet faktiskt kommer att bli bra. Att allting kommer kännas bra, när solen ligger och värmer. Dessutom är det bara tjugiåtta dagar i Februari, och sen är det mars. Vår. Förhoppningsvis. Annars en väldigt vaken månad.
Fast vad sitter jag och fantiserar om månader för? Idag handlar livet om grafisk kommunikation.

Kommentarer
Postat av: Ylgor

och du liksom citerar mig. hur döhäftigt är inte det.

2011-02-01 @ 22:34:05
URL: http://ylvigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0