samtidigt som vi stekte fläsket värmde vi våfflorna i stekfettet

Och en kort halvasommarsammanfattning. Jag har varit på Peace & Love med Sanne, och blivit kärare (i Strokes). Jag har varit i skåne, hos Lova, och cyklat & druckit kaffe. Jag har åkt till och från landet och njutit/tjutit åt en molntäckt himmel. Det är både rogivande och stressande. Med moln. När det är sol ute är alla glada och bjuder till. Alla, allt förväntas vara bra och helt och hållet på sin plats. Jag pratade med Lova och Inger om det. Sen tänkte jag på det en del. Hur som haver. Jag har låtit mina föräldrar planera ihop en Gotlandsresa åt familjen som av en händelse blir till under Stockholmsveckan. Jag har ätit mig till den allra bulligaste sommarmagen. Och mina loppisfynd är de bästa loppisfynd som finns:
  • En väggklocka i Gustaviansk stil från 30-talet som jag är väldigt stolt över.
  • En barometer med okänt ursprung som är mycket fin.
  • En sommarblommig långklännning.
  • En termoskanna i svart och rostfritt stål.
  • Två t-shirts i barnstorlek.
  • En höst/vinterjacka i skinn med avtagbara ärmar.
Jag ska planera, med mina fina fina vänner, att vi ska åka till Tyskland under höstlovet. Det ska jag göra på söndag, men nu ska jag fortsätta på mitt kaffe och på mitt gossip girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0