33

Ja. Jo. Jajoja! Jag är hemma från Runmarö. Det var tråkigt att åka ifrån en vårig sol, men oh så fint att få träffa familjen igen.



Jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva lovet. Jag hade tänkt
  • träna en del, och läsa en del. Sånt som man gör.
  • Och städa en del. Mitt rum framför allt. Det är så smutsigt och halvt på något sätt. Det behöver städas på riktigt. Fast det lönar sig ändå inte.
  • Träffa lite vänner. Förhoppningsvis ha ganska kul med dem också.
  • Försöka, förutsatt att solsolsol stannar, åka ut till landet. Kanske inte på lovet just, men riktigt snart.
  • Göra en utflykt.
  • Fynda ett plagg! Det splear ingen roll vilket, men kanske helst en mössa. Eller ett par riktigt fina byxerr.
Det är bara det att dagarna går så fort. Vi får se, vi får se. Men för att följa en fin lista behövs sömn. Nu. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0