212

När jag vaknade blev jag så akut sugen. Så sugen på S'mores. Det vattnas i munnen vid blotta tanken på att jag skulle ta en tugga av en perfekt tillagad S'more. Jag ska till och med skriva ner receptet. Här.

  • Ett paket digistivekex.
  • Ett paket marschmallows.
  • 200 gram mjölkchoklad. Helst Hershey's.
Grilla en marshmallow över en eld, eller ett ljus. Placera den grillade marschmallowsen på ett digestivekex och tryck i en chokladbit i geggan. Lägg på ytterligare ett digestivekex som lock, ta en tugga - och njut!

Hur som helst. Jag kan inte göra S'mores nu för jag har varken ingredienser eller tid. Och jag ska ju iväg till skolan om åtta minuter. Mm.


Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Joo! ;) mac går nog bäst faktiskt till de där fodralen ;)

2011-02-24 @ 22:32:40
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0