262

Mitt. Liv. Suger. Jag. Talar. Sanning. Mitt liv är borta. Per alltså (min mobil). Min fina fina fina, min. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har varit i chock. Jag är fortfarande i chock. Allt är borta. Allt viktigt. Och nej, det handlar inte om spegelbilder från 2007. Alla fittiga jävla infon är borta. Alla jävla nummer. Min morgon. Min morgon med Morgonpasset i P3. Fitta fitta fitta-n då. Jävla skit. Jag vill slå någon. Eller ta en lång jävla promenad. ÅSSDKHGDFÖHÄKDFÄHÖJDGF. Fittfitta. GWR< qwerty.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Anna då! Vi älskar dig ändå, med mobil eller utan.

Beklagar sorgen i vilket fall.

Besos



p.s. qwerty fett bra ord, ditt påhitt?

2011-02-26 @ 16:55:37
URL: http://headnheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0