283

Jag orkar inte. Orkar inte. Orkar inte. Orkar inte. Ekar på en blank sida. Jag har någon sorts brist. Det känner jag på mig. Brist Brist. Brista. Britta. Brittabrist? Nya kläder? Fett med konsumtion. Går kanske en sväng förbi Stockholms Stadsmission sen. Men framför allt orkar jag inte plugga. Det jag orkar göra är att känna mig kreativ med håret, eller kanske lyssna på lite bra musik. Ordet musik var en länk. Fast mitt hår är inte så kreativt av sig. Kan inte någon göra mitt arbete åt mig? Alltså det i skolan. Eller förresten allt, när jag tänker efter, så att det blir lite lättare att leva sen. Finns det glass hemma? Vill jag ens ha glass förresten. Jag vill inte ha glass. Jag vill ha annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0