tisdagsfint

Tisdag är en så fin dag. Särskilt nu, när jag precis bestämt mig för att börja plugga matematik igen. Alltså:
Det hänger lite ihop så. Mattias har lagt upp det så. Lektionerna. Det var knepigare än jag trott att förklara. Mattias (Lärar'n) har alltså trollat ihop en långlektion, vilken jag hoppas fortsätta se fram emot lika mycket som idag, i framtiden.

Så.

Och sen är tisdag en så fin dag för att vi faktiskt slutar kvart i tolv.
Och sist är tisdag en så fin dag, och då pratar jag lite mer om just den här tisdagen, för att den är solig.

När jag kom hem idag gick det faktiskt att se att jag fått en gnutta solsken på mig. Fikagruppen med fler satte sig vid väggen och solade. Invigde våren lite kanske, och drack kaffe. Väggen vid Nytorget alltså. Och nu ska jag ringa Sanne, för det har jag lovat henne och jag hoppas att vi hinner ta en promenad innan solen gått ner.


Skål med kaffesump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0