1312

Ja, vi fick ju många timmars sömn.. Efter en mysig kväll fylld av Harry Potter, promenader, alfapet och snö, så kan jag konstatera att: ja, jag älskar mina bästisar.

Och dagen, som mörknade alltför tidigt, spenderas med farmor, lussekatter och brända pepparkakor. Snart ska det adventsfikas och sen är det bara att börja studera. Jag ska nämligen ha hunnit analysera ett ihopklipp av Jan Stenmark, vilket i och för sig känns lekande lätt, men det är massor av andra saker som behöver göras också. Men det är en annan saga.




Glad Lucia, förresten

Kommentarer
Postat av: Elvira

<3 HAHARRYYYY

2009-12-13 @ 20:28:52
Postat av: Annapanna

Yesbox! <3

2009-12-13 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0