.

Det är få dagar på året som jag äter dyrt. Idag var en av de få. Dyr choklad. Ganska gratis.
Och efter all choklad tog vi en sväng på Djurgården, jag och Sanne. Vi gick genom kyrkogårdar och höstlöv och njöt av tillvaron. Av vår existens. Jag lever trots allt det bästa liv jag kan leva. och plötsligt kom det, som i en saga, fram en liten ekorre med stora nyfikna ögon och lurvig svans. Den kom nära. Sprang runt våra ben och luktade på våra händer. Vi lekte ett tag. Sen tog vi färjan hem.

Vi fotograferade en massor, både Sanne och jag, men nu går bilderna inte att lägga in på datorn. Jag ska nog knata iväg till Fotokungen i morgon och se vad de kan göra. Då kanske jag kan gå förbi någon skomakare också och lämna in min trasiga väska.

Nu ska jag återgå till studierna och mitt goda te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0