118

Digididaamn vad han er goo! Eller ja, inte goo, men makalöst magiskt snygg. Nåja, nu ska vi inte prata mer strunt. Var och fikade och promenerade med Ida och Emma. Mycket angenäm både fika och promenad. Eller du, fika räcker nog förresten inte. Till att börja med satte vi oss på Gilda och åt och drack och drack och åt. Torcadero och morotskaka. Senare du, gick vi förbi McD och då skulle jag visst ha pommes också. Salt och gott. Sen du, sist av allt, tog jag en bulle. Kanelbulle på 711. Eller förresten inte sist av allt, för nu ska jag äta lasagne. Tiptopform.



CIAO! 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jahaa, vare detta du menade? ;)

Fina flickks' <3

2010-08-11 @ 01:16:56
Postat av: Anna

Nej, det var en annan blogg som jag ska visa dig en dag :D men tack habibs <3

2010-08-11 @ 01:56:21
URL: http://annapf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0