248

Ligger här i min stora sköna säng med min nya macbook, lyssnar på hoffe & dricker macchiato. Fast det var inte sant för jag har en liten ful jävla säng som knarrar och jag ligger inte i den med min nya macbook för jag har ingen macbook. Bara en stationär ful jävla dator som man inte kan mysa i någon säng med drickandes på en macchiato. Vilket jag förresten inte heller gör för min espressomaskin gör äckliga jävliga espresso och mjölkskummaren är dålig. Ett som fortfarande är sant är att jag lyssnar på hoffmaestro. & Chraaaaaaaaaaaaaaaa. Fast det gör jag inte längre, som jag fortsätter inlägget efter en kvart, för nu lyssnar jag på Ratatat(atatatatatatatatatatatatat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0