klockan är 2122 den 22 i 2. Om en timme är det coolare.

Fast jag vet inte ens om jag orkar hålla mig vaken så länge. Synd, då jag hade dukat upp med hummer, pommac och tomtebloss. Fast i bland går sömnen före. Och om man varit ledig hela dagen utan krusiduller och kastruller är det kanske möjligt, eller mjöligt, att det är ändå lite coolare än att få se klockan slå tjugitvå och tjugitvå den tjugiandra i andra. Och nu är klockan inte ens tjugiett och tjugitvå längre, utan tjugiett och tretti, och det är inte coolt. Inte alls!





Är förresten riktigt fascinerad av
surrealismens magiska värld.

Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Härliga funderingar på måndagskvällen och schyssta bilder.

2010-02-23 @ 08:22:07
URL: http://www.helenaljunggren.com
Postat av: Anna

tack så hjärtligt!

2010-02-23 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0