311

Jag har precis varit och fikat med Emma och Rebecca och vi har pratat om allt och inget och vi ska på yoga på lördag och vi har haft det så kul och vi fikade först på fyrtiofyra och sen på pierrot och vi ska frukosta på torsdagmorgon och nu sitter jag här med ännu en hallongrotta. Och den var god. Och jag tror att jag ska borsta tänderna och svepa in mig under elefanttäcket och läsa lite. Och tända ett par ljus och koka lite te. Så att jag blir lite utvilad till imorgon tänkte jag. Fast jag har druckit två kaffe och en te så jag är lite för pigg. Fast det får jag glömma bort, så kanske jag somnar ultrasnabbt. Jag kanske inte ens hinner läsa klart en sida för att jag är så trött. Fast nej, det gör jag nog. Jag läser nog till och med fyra eller fem. Låt mig säga så här. Jag ska sluta skriva nu, för det skrivs ändå inget läsvärt.

God Natt


Kommentarer
Postat av: Augustalvilde

Keep the good works comming.

2011-10-06 @ 10:05:25
URL: http://augustalvilde.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0