237

Ikväll: Fredagkväll. En kväll för glädjespridning med vänner och bekanta. Eller, för mig, ännu en kväll i tysta åsikter lyssnandes på vuxna alkoholiserade diskussioner. Alltför omogna resonemang. Alla håller hårt på sin sak. Och bland flummusiken och kulörta lyktor känner jag mig som den förståndigaste i sällskapet. JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT UMGÅS MED FAMILJEN! VILL - TILL - VÄNNER! På riktigt. Och nu sitter jag mittemot mormor och farmor som pratar om hur svårt det var att vara gravid förr, och hur mycket bättre tandvården var på sextiotalet. Ingen av dem lyssnar på varandra. Bara pratar...

Kommentarer
Postat av: Nikolaialicia

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-04-17 @ 10:13:45
URL: http://nikolaialicia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0