kö-hö-hö-hör.

Hehe lol. Lite kul att jag fick en kommentar. Lite kul att jag trodde att det var typ något kul, typ något snällt något snällt något snällt. Så fanns där bara kritik och taskiga ord:



Tråkig inställning till bajs om du frågar mig. Eller, tråkig inställning till MITT bajs. Jag vet inte säkert att jag använt ordet bajs en massor av gånger i den här bloggen, men jag skulle tro att det är ett av de vanligare orden i mitt förråd för att beskriva både tråkiga, konstiga och härliga saker.
Hursomhaav'r - När det kommer till mitt eget bajs, när jag skriver om mitt eget bajs, när jag skriver att det var SKITSKÖNT att bajsa (för det var det) ska det inte vara "så trevligt". Ska det "sticka lite i ögonen". Värre är att du utelämnat namn och eller annan information som skulle göra det möjligt att få reda på din äckliga, fula bakgrund. Jobbigt är att det skulle kunna vara någon tjaskkompis som bara ville skoja. Men det ska jag säga dig, o du tjaskiga vän eller ovän: Skämt eller sanning - Uppskattas inte ett dugg! VÅGA VARA ÖPPEN MED DITT BAJS.





Kommentarer
Postat av: lollio

jag som tycker det är så trevligt när du pratar om bajs. bajs är naturligt, det finns inne i våra kroppar, och när det kommer ut, ja då är det ju skönt! varför sitta och ljuga om saken?

2011-09-02 @ 08:21:38
Postat av: Bulten

Hihahoho

2011-09-04 @ 00:06:50
Postat av: Bultbultbult

(Kolla ip-adressen så vet du nog vem som gjorde sig rolig på din bekostnad, den jäveln!)

2011-09-06 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0