//DE† REGN▲R//

...Och det kommer bli ett helvete på måndag när halva kärrtorps gymnasium plötsligt for till sjukan för att ha halkat eller fått en farlig istapp i huvudet. Men det gör ingenting för det regnarrr. Haha, och jag hatar hatar hatar spotifyreklamen för Jerry Seinfeld. Och älskar Neil Landstrumms remix på DJ Shadows Def Surround Us. Nu vet jag. Nu vet jag precis:

LISTAN PÅ VAD JAG ÄLSKAR
  • Åh gud vad kul med en lista.
  • Jag ska skriva ner många saker av olika slag.
  • Den ska uppdateras ofta.
  • Och jag ska komma på något storslaget.
  • Jag tittade till vänster och såg:
  • Min GLOBIS.
  • Musik, ehm vet inte. Umgås med vänner, rita.
  • Neil Landstrumms remix på Def Surround Us?
  • Synd att jag inte är så bra på listor.
  • Men det blir jag, tids nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0