pms

Åh, pms. Varför gråter jag alltid för scheman i pmstider? Jag har gått en fittigt dålig dag i skolan idag. Har inte gråtit. Jag har vridit mig i smärtande mensvärk större delen av eftermiddagen och kvällen. Har inte gråtit. Jag har märkt att första lektionen imorgon är inställd. Grät fånigt. Det är inte första gången och säkerligen inte sista heller...

Det bara mensar och mensar och mensar. Inte bara mensen alltså. Allt. Jag har typ alla tråkiga svennesjukdomssymptom man kan ha. Snuva, halsont, illamående, huvudvärk, trötthet. Och mensvärk. Jag känner mig lite som någon sorts evighetsmaskin också: Har mens hela tiden. Blöder näsblod en massor. Förlorar järnjärnjärn. Blir trött. Tar järntabletter och blöder lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0