Vi ska på utflykt

Eller vi är väl på någon sorts utflykt, ute på Abbis, men man blir så lätt rastlös. Man vill så gärna göra en massor av mysiga och roliga saker. Fast jag hatar egentligen att skriva man, att beskriva mig själv som en man.



Det här är väl ungefär kanske i alla fall planen för idag:
  • Ligga här.
  • Åka till Björkås och köpa mer vatten.
  • Lura med systern och mamman på konditori.
  • Åka hem och äta.
  • Äta.
  • Äta.
  • Spela spel.
  • Grilla marschmallows.
  • Sova.
Så gör vi på landet och det är inte mycket mer än så. Förutom att solen nästan gått i moln och att vi lyssnar på Kanye West (jag och Lova). Lova har provat att hjula. Det gick bra. Och jag har fått fem myggbett i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0