93

Jag har inte gjort några läxor och mitt rum blir bara stökigare och stökigare. Vad? Och lökigare. Jag har inte tvättat håret på alltför lång tid Vad? Jag har varken vårdat mina ben, mina naglar eller mitt ansikte ordentligt och jag har inte ork att bestämma kläder i trettio år. Vad? Jag har ett träningskort på vilket jag inte orkar träna. Det enda jag gör är att äta, sova och lyssna. Vad? Slutar inte äta förrän magen säger till. Sover, eller vid vaket tillstånd bara är. Jag orkar inte lägga någon kraft i det jag gör. Vad? Jag fick testresultaten från Åsö Vårdcentral idag. "Era blodvärden och järnvärden ser stadiga ut. Ni behöver ej längre fortsätta med tabletterna."

Så vad är det då? Att fika är en börda. När fika blir en börda är det något som inte står rätt till, det vet jag. Men vad? Det ska jag ta reda på. Det måste jag ta reda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0