ba ritar diamanter på gamla DN

19 och 49 går bussen jag ska ta ut till landet. Om en timme ungefär, och trots att jag blir kvar i mindre än ett dygn och förmodligen kommer att ägna större delen av min tid där åt att sova, är det ganska härligt ändå. Det är liksom skönt att somna till ljudet av ingenting och vakna av solens superljus. Och det är skönt att rita och det är kul att spela kort och ganska trevligt att promenera. Listan är för lång för att skrivas ner, men det var hur som helst den bästa idén jag fått idag, att åka ut dit.

Men. Hade jag inte bestämt mig för att åka till landi hade jag kanske börjat med att säga att jag och Ylva var på besök på Bageriet Urban Deli idag, efter att i många månader både hånat och hyllat stället (i alla fall från min sida). Och, all respekt till de godaste valnötsbullar jag ätit i mitt liv, eller kanske all respekt till bagaren. Och så satt vi och klottrade ihop två sidor av diamanter och tribals/tribalgubbar. Ganska rogivande det med. Tog en fin bild som jag inte hinner lägga upp om jag ska fixa allt jag ska fixa innan jag ska ta bussen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0