Baby

Idag har jag kommit på att det är ganska mysigt att fika. Att vi borde fika lite mer i min klass, för det går ju att kombinera till exempel plugg med fik.
Idag har jag sjungit lite i kör och fått öva min sopranstämma en bit. Det kändes bra.
Idag har det regnat fruktansvärt mycket. Jag hoppas att det regnar lika mycket imorgon, för då ska jag bära en regnförberedd outfit.
Idag har jag varit kvällsensam och gjort så kallade Victory Rolls i håret. Jag tror att jag vill frisera mitt hår lite oftare. Det är roligt att ägna tid åt friserarkärlek.



Nu ska jag städa mitt rum. Det ska inte bli en vanlig städning. Det ska bli ett projekt. Projekt:
Rensa ut alla onödiga saker och lägga i påsar + lära-sig-släppa-taget-om-materiella-ting-terapi.

Några sköna beat-beat från Beat-les på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0